Friday, 27 April 2012

minumaan ku

hai all.. tibe2 terase nak update status.


hari ini aku nak ckp pasal cendol.. did u all know what is cendol?..
ok nie lah cendol

nak tau. aku nie tengah demam kan. so tekak nie gedik nak mam ais laaa~~ 


haha.. so ubat x mau mam kan..haha.. so cendol lah ubat nya~ malam nanti..... mak aku yang bising ~
bersedialah untuk dileteri~ hah ..ok daaaa

Tuesday, 15 November 2011

aktiviti minggu ini~~

hehehe~~ 
belom mule lagi tp aku dah ketawa~~
sebenarnya kesah niew berlaku pada hari ke-2 sesi pembelajaran untuk cls xtra flash.
mis baru kami ajar cara nak hasilkan jam digital & jam analog.
so percubaan petama aku....
hahaha.. melawakkan.!
nak nak lagi bile wat jam analog..korang ingat mesti senang jew kan..tp..
aduhh.. dugaan...
ada kawan saya yang jarum jam diew meliau lilau tah ke mana..
haha...aku pny lagi lak.. jarum saat ngn jam x gerakk.. cek pny cek..
rupa nya... script yg aku taip x tu x betol.haha...
mis aku tlg betol kan.. haa..tu ah pengajaraan ny~...


xpew skrg aku dah pandai...wat jam~~ ^^,

Sunday, 30 October 2011

aktiviti aku selama 2 bulan bercuti niew~

selama 2 bulan niew~ aku tgh sebok nak wat 1 layout utk diri aku sndri...
ttg mase kecik ku... waktu sekolah ku....waktu d kolej.. heheh
ape apew je yg berkaitan dengan diri niew~


tu lah aku niew dok mintak gmbar2 mse sekolah dulu....


nak amek video mase kat kolej niew....
seronok sngt......

Rintihan hatiku~~

salam~~


hari niew hari pertama aku buat blog niew~~
aduhh sakit ny kepala niew! pening betol lah...
pas niew kene selalu lah aku mengenggok blog aku niew kan!


pape pown.. pantang aku mengalah sebelom mencuba!